Πρόγραμμα STEAMIT
Συμμετοχή στο πρόγραμμα STEAMIT
Κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021, οι μαθητές της Στ΄τάξης συμμετείχαν στις δραστηριότητες που ετοιμάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος STEAMIT από τη δασκάλα τους, Παρασκευή Σοφοκλέους και δυο εκπαιδευτικούς σε άλλα σχολεία. Η φιλοσοφία των δραστηριοτήτων στηριζόταν στη διερευνητική μάθηση και στη προσέγγιση steam. Συγκεκριμένα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από δεδομένα που τους δόθηκαν να εντοπίσουν το πρόβλημα και να διατυπώσουν το ερευνητικό ερώτημα που θα διερευνούσαν. Δηλαδή, διαπίστωσαν ότι οι συνθήκες διαβίωσης στη γη γίνονται ολοένα και λιγότερο φιλικές προς τον άνθρωπο, και έτσι σκέφτηκαν να διερευνήσουν πού άλλου θα μπορούσαν να ζήσουν. Για αυτό παρατήρησαν, μελέτησαν, σύγκριναν, συνδύασαν, αξιολόγησαν πληροφορίες από εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας, εφαρμογές σε οθόνες αφής, βίντεο και άρθρα σε ιστοσελίδες σχετικά με το Ηλιακό Σύστημα και συμπλήρωσαν σχετικά φύλλα εργασίας. Επίσης, επεξεργάστηκαν αριθμητικά δεδομένα συνδυάζοντας ταυτόχρονα διάφορες μαθηματικές έννοιες (αναλογίες, δεκαδικοί αριθμοί, πράξεις, σύγκριση αριθμών, γραφικές παραστάσεις). Με βάση αυτά που έμαθαν, κατέγραψαν σε σημεία τα βασικά, κατασκεύασαν το ηλιακό σύστημα και έγραψαν άρθρο όπου εξηγούν με επιχειρήματα πού άλλου μπορεί να ζήσει ο άνθρωπος σε περίπτωση που η γη γίνει μη κατοικήσιμη. Στο βίντεο γίνεται παρουσίαση του τρόπου εργασίας των μαθητών. Οι μαθητές δηλώνουν ότι έχουν μάθει πολλά μέσα από αυτή τη σειρά των δραστηριοτήτων και ότι το απόλαυσαν!!!





